HALAMAN

AKTIVITI DAN PENCAPAIAN

GALERI KELAS, BADAN KEPIMPINAN, KELAB PERSATUAN, SUKAN DAN PERMAINAN

Sunday, March 3, 2019

Kem Nadwah Kepimpinan Pemimpin Pelajar SMRAC

Tarikh: 22-24 Februari 2019
Hari: Jumaat Sabtu Ahad
Tempat: Taman Botanikal Melaka
Anjuran: Unit Pengawas, Unit Bimbingan dna Kaunseling dan Unit Pengawas Pusat Sumber

GPK Hem: Ustazah Norizan Bt Mohd Kalam
Penyelaras: Ustazah Sofiyyah Bt Mohd Suhaimin
SU: Pn Jamilah Bt Yahaya
dengan kerjasama: Outdoor Recreation Melaka, Muzium Perhutanan Melaka

TENTATIF PROGRAM

HARI 1 (JUMAAT)
22 FEBRUARI 2019
AKTIVITI
3.00 petang
Bertolak dari sekolah
4.30 petang – 6.30 petang
Ketibaan Di Taman Botanikal
-Taklimat Am dan Taklimat  Keselamatan
-Check In /Mendirikan Khemah
-Minum petang / solat Asar
6.30 petang – 9.00 malam
Persiapan Diri, Solat Maghrib, Solat Isyak dan Makan Malam
9.00 malam-11.00 malam
Ice Breaking dan Modul Brainstorming
11.00 malam -1.00 malam
Minum Malam dan Modul “Night Walk Challenge”

HARI 2 (SABTU)
23 FEBRUARI 2019
AKTIVITI
6.00 pagi -7.30 pagi
Persiapan diri, Solat Subuh dan Bacaan Al-Matsurat
7.30 pagi-8.30 pagi
Malaysia Cergas
8.30 pagi-9.00 pagi
Sarapan Pagi
9.00 pagi-1.00 petang
Modul Kemahiran Komunikasi dan Modul Achery
1.00 petang -2.00 petang
Solat Zuhur dan Makan Tengah hari
2.00 petang-4.30 petang
Modul Team Building
4.30 petang- 5.00 petang
Minum petang solat asar
5.00 petang- 7.00 petang
Modul “Jungle Trackking”
7.00 malam-9.00 malam
Persiapan Diri, Solat Maghrib dan Solat Isyak dan Makan Malam
9.00 malam – 11.00 malam
Majlis Forum Perdana (Tajuk Remaja dan Media Sosial)
Pengurusan dan Kaedah Mengadakan Forum

HARI 3 (AHAD)
24 FEBRUARI 2019
AKTIVITI
6.00 pagi -7.30 pagi
Persiapan diri, Solat Subuh dan Bacaan Al-Matsurat
7.30 pagi-8.30 pagi
Malaysia Cergas
8.30 pagi-9.00 pagi
Sarapan Pagi
9.00 pagi-11.30 pagi
Modul Explorace Di Taman Botanical
11.30 pagi-12.30 pagi
Majlis Penutup dan Penyampaian Sijil
12.30 tengah hari
Bertolak pulang















































































No comments:

Post a Comment